söndag

Hejhej:) Förlåt för att det inte blev någon bloggning alls igår. Men direkt efter matchen åkte jag till mitt landställe, och kom hem vid halv 12. Och då var jag super trött, så jag orkade inte blogga. Men jag tog ialla fall massa bilder som jag kommer lägga upp senare.
Matchen igår då. 2-0 till dem. Men det var kanske inte så jätte konstigt eftersom det var typ afrika värme och vi hade inga avbytare. Snacka om att vi var slut. Vi hade match idag också, men den förlorade vi också. 3-2 till dem.

Fyfan vad varmt det är ute, ska ta och gå ut sola. Om ett tag ska jag och min familj på middag hos några kompisar, men jag vet inte riktigt om jag kommer orka följa med, vi får se. Hörs senare, puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0