Friday!


Bild på en äppelblomma från mormor och morfar.

Hejsan bloggen! Förlåt för dålig uppdatering idag. Har nämligrn varit i Vällingby med Hanna, Maria och Bella. Vi gick runt och kollade lite och satt på donken i 1,5 timma, hehe. Jag köpte ett raklödder och morsdag present. Det glömmer ni väl inte? Morsdag på söndag alltså.
Imorgon är det match vi 11 tiden, och sen vid lunch ska jag till landet, för min farbror har nån träff där så vi ska hjälpa till och få lite pengar:) Så då kommer jag att ta med kameran också, för det finns nog massa fint att ta kort på.
Jag ska nog ta och lägga in bilderna som jag tog i Onsdag med min kamera på datorn nu, så ni får se dem sen! ") Men nu ska jag kolla på talang, puss.
Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Svar: Tack för att du röstade! :]



Vilken fin och somrig blogg du har! :D

2009-05-29 @ 20:39:46
URL: http://linaslillaskrivbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0