4/5 09

Heej, och förlåt för att jag inte har bloggat idag. Men ni ska bara veta hur jag mår, skit! Ont i huvudet, trött och näsan bara rinner. Usch, usch, usch! Men nu ska jag ialla fall berätta lite om dagen :)

Eftersom vi har Tema Vecka och jag har valt Vår Show så fick vi sluta ungefär klockan 12. Jag och Jenny skulle vara med Emma x2, men de slutade inte förns 3, så vi bestämde oss för att tågluffa. Haha. Jag orkar inte rikigt berätta i detaljer, men vi åkte runt på massa ställen, och mötte sen Emmorna i Vällingby. Där var vi ett tag, käkade på donken, och sen åkte vi hem vid klockan 6 kanske..

Nu ska jag bara slappa hela kvällen och försöka bli lite friskare. För imorgon har vi fått ledigt från skolan för att träna på våra nummer till Vår Showen hemma. Riktigt naaajs! Hej sovmorgon :)

Förresten sitter jag vid fel dator nu, så det blir inga bilder. Ni klarar er nog, :D hare bra!
Postat av: emma!

SV; Tack :D

Haha, det var skit kul när ni berättade om tåget ;P

2009-05-05 @ 22:41:12
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0