sista skoldagen

Nu är jag brun! Jippie! Eller ja, det är en synlig bikini linje ialla fall :). Jenny och Emma följde med mig och solade efter att vi varit i Vällingby en liten stund. Fast det var bara jag som solade, hehe.

Snart när pappa kommer hem ska vi kanske åka till OnOff och se om vi kan byta min kamera. Eller, det ska gå att byta! Fyfan, annars blir jag sur. Min blixt fungerar ju inte, typiskt asså. Men ja, om inte jag kan byta så ska jag stämma dem. Typ ialla fall :p

Förresten, jag har hittat ett very beautiful linne på MQ från Zoul. Det sitter jätte snyggt på. Men det kostar ganska mycket, eller, mycket och mycket. Men för ett linne så är det ganska mycket ändå, tycker jag. Ca 349 kr tror jag att det var. Men visst är den fin?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0