ondag 24 juni



Hej Kära bloggen! Sorry för bad update. Har ju inte ens berättat om övernattningen. Haha, jag vad ska man säga om den? Alla skrek och vi var skit pigga så vi somnade runt 5 - halv 6, och sen vaknade vid 11. Ja, man var helt slut på dagen efter. Men efter träningen piggnade man till och sen på kvällen var jag ute med några kompisar vid en fotbolls plan och gick sen hem till Jenny och chillade.

Idag på morgonen gick jag till Jenny och käkade carbonara som frukost/lunch med Emma och sen åkte vi iväg till stan och mötte andra Emma. Vi kollade på Gina Tricots rea i tre affärer (?) och sen åkte vi till slussen och solade typ. Sen åkte vi till Vällingby för att Emma skulle köpa nån klänning i rätt storlek som hon hittade, och sen åkte vi hem. Jag fick med mig ett plagg från Ginas rea, som jag kommer visa sen :) Tog med mig kameran idag också så ni kommer få se bilder, good huh? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0