090612

Fööööööörlåååååt för att jag inte har bloggat idag. Men hade tänkt att berätta lite om den nu istället :)

Emma, Emma och Jenny sov över hos mig från igår till idag. Vi tittade på två filmer, Brudens Bäste man och Get Smart. Båda filmerna var helt okej. Vi sov i min lilla "stuga" som vi har på tomten, haha.
Idag åkte vi till Nacka Forum, vi bara var där och åt på Taco Bar :) Sen när vi skulle hem och hade precis gått av bussen och skulle till tunnelbanan, så hittar inte Emma sin plånbok. Vi sprang typ runt där bland alla bussar i slussen och skulle hitta rätt buss, men det var omöjligt. Så vi gav upp. Fast vi fick nåt telefon nummer av någon som jobbade där som man kan ringa till och kolla om den har lämnats in.


En bild som Emma tog med min kamera på min grannkatt Smulan. Tyckte att den blev jätte söt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0