ny vecka




Förlåt att jag inte hann skriva mer igår kväll. Men Emma och Emma frågade om jag ville hänga med dem hem , så så fick det bli. När jag sen kom hem på kvällen hade jag cyklat genom regn och i vattenpölar så att mina byxor var helt dyngblöta. Haha, det var en upplevelse :P

Snart kommer Leyla så jag måste göra mig klar. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men vi kommer nog på nått. Ikväll kommer jag att lägga upp bilder på mitt nya linne jag köpte i Kista och lite annat, bara datamusen börjar fungera :S Okej, jag vet. Det känns som att jag har ursäkter för allting, men det är faktisk sant :)
Postat av: emma!

Var med och tävla i min blogg! Det är veckans blogg tävling :)

2009-06-15 @ 21:20:09
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0