hos mormor och morfar

Jaaa, äntligen får jag låna mammas dator!!! Haha, vi är fortfarande hos mormor och morfar. Vi har det trevligt här, om vi har kollat på vääldigt på mycket fotboll. På tv alltså. Både U21 EM (alltså ungdoms landslagen) och Confederation Cup. Varje kväll nu har vi suttit framför yvn och kollat, för morfar är väldigt intresserad :) Annars har jag och Viola varit med våran kompis Emma och igår var vi hos våra kusiner och firade midsommar tillsammans med massa andra. Fast jag var äldst av barnen så det var inte så jätte roligt. Men vi spelade brännboll och lekte massa grejer, så ja det var ganska kul i alla fall :)

Idag har vi varit på ett ställe som hette Torpa stenhus, hehe. Det var nån stor typ borg/slott och så gick vi nån guidad visning där. Det var inte det roligaste men på vägen hem stannade vi vid någon hage med kossor så jag tog a loooot of pictures. Haha, det var en tjur som hade största pungen ever!! Hahaha, förlåt att jag tar upp det här, det är ganska nasty, men det var grymt kul. ;p

Just nu tittar jag på Spanien - Syd Afrika i Confederation Cup, och det verkar hända en hel del grejer så jag ska gå och titta.  Har tagit massa massa massa bilder och det kommer bli fler, håll ut tills jag kommer hem så får ni se alla. Pussar och kramar till alla läsare! :D

Postat av: saraochsara

Hej Linnea titta gärna på våran blogg :)

P.S Fin Header !!<3

2009-06-22 @ 00:15:12
URL: http://saraochsara.blogg.se/
Postat av: saraochsara

Hej Linnea titta gärna på våran blogg :)

P.S Fin Header !!<3

2009-06-22 @ 00:15:13
URL: http://saraochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0