fotbolls dag



Hejsan, och god morgon! Eller god eftermiddag kanske.. ? aja. På förmiddagen har jag pappsen varit i Vällingby och shoppat massooor inför Aros cupen imorgon :) Så nu är jag typ redo, måste bara börja packa först, heh. När jag kom hem käkade vi lunch ute i solen samtidigt som vi lyssnade på "sommar i P1". Haha, det är faktiskt ett bra program om det är någon bra som pratar. och det var det idag, nämnligen Malin Åkerman. Hon berättade om sitt liv och hur hon kom till där hon är idag och blablabla. Det spelades bra musik också.

Nej, nu ska jag nog ta och sätta i gång med packingen känner jag. Om mindre än två timmar jag träning och sen ska vi till några kompisar och äta middag, så jag måste bli klar nu. Men det går nog bra bara jag börjar ;)
Postat av: Louise

vilken mysig bild :)

2009-06-25 @ 17:58:29
URL: http://loux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0