sötare än sötast

Idag, har jag varit med Sara! Men innan jag var hos henne och åkte jag och Viola och tittade på... kattungarna igen! Nu är det nästan nästan bestämt, att vi ska köpa minst en! Åh gud va det är söta. Det är fem stycken, men två är redan tagna så det är 2 tjejer och 1 kille kvar. Haha, jag är super duper glad! Och tänkt om det blir två stycken också.. Ja, ska inte skriva mer om det nu, utan istället får ni några söta bilder att titta på :)







ja, som ni kanske märker så är det Viola som har tagit dem ;)

Postat av: Emma

åå! vilka söta kattungar!! Hoppas ni får två små sötingar! :)

2009-07-06 @ 23:02:32
URL: http://jageja.blogg.se/
Postat av: Jenny

Selma är sötast! :) Ta henne! :D

2009-07-07 @ 09:22:17
Postat av: bella

Va bra att du ska köpa katt!! Du är "ämnad" att ha en hahaha puss

2009-07-10 @ 18:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0