båt dag

Gud, äntligen lite trevligt väder! Jag har varit ute i skärgården med båten hela dagen, och det har varit super fint vädet. Bi slussade och åkte till fjäderholmarna där vi gick runt och tittade lite. Sen när vi kom tillbaka skulle jag egentligen åka ring efter båten, men vi hittade inte pumpen så det gick inte "/ hehe. Men vi var borta mellan 10.30 och 17.30 ungefär. Och det var sol nästan hel tiden :D

Nu
tittar jag på The Bachelorette. Vi hörs senare då jag nog kommer lägga upp lite bilder och visa förslag på en ny header som ni kommer få rösta på. Låter det bra? :)

puss

Postat av: Louise

Sv; Tack! Din med :D Ha en skön sommar!

2009-07-08 @ 22:28:40
URL: http://louiseisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0