onsdagen den 21 januari

Okej, jag måste börja att berätta en JÄTTE läskig sak som hände när jag skulle gå hem från skolan. Jag hade precis gått ut från skolans område då det kom en bil (MÖRK BLÅ SLITEN SÅ ALLA VET!!) på andra sidan vägen och när den var brevid mig om man säger så så nästan stannade den och den fula äckliga jävla gubben som satt i kollade på mig och typ flinade. Sen verkade det som om bilen skulle vända så att den skulle komma på min sida av vägen. Men då vänade jag och sprang iväg in till skolan igen och ropade på Emma och Jenny som höll på att gå hem, men dem bara skrattade :(   ;). Aa, men jag vågade iallafall gå hem sen och det kom ingen till dum bil.

Alldeles strax ska jag gå till busshållsplatsen för jag, Viola och mormor ska möta upp mamma i stan och sen ska vi åka till "Cirkus Cirkör". Det är någon "ny" cirkus, men det verkar väldigt roligt för Mia har varit där och hon sa att det var jätte coolt. Så det hoppas jag att det blir (annars du mia... ;) ).

Imorgon ska vi åka skidor med skolan i Romme, så jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll så att jag inte dör av trötthet (jag mpste gå upp typ klockan 5!!!) så det kommer tyvärr inte att bli några fler inlägg.
'
Pussssar:D /ME


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0