Min fredag

Shoshoshooo:)
som elin redan sagt så hade vi idrott sista timmen. Men jag va inte med för jag va sjuk på morgonen och hade därför inte tagit med mig kläder, men jag var typ helt friskt sen, så jaa ;) fast det va lite synd för alla andra fick hoppa på nåt och sen göra volter, FETT KUUL! Menmen, jag fick typ skjuta in madrasser med bella istället :S haha.

Efter skolan var jag med jenny!! Vi var i vällingby för hon skulle köpa en ny bh. Sen åkte vi hem till henne och kollade på trailers till filmer, typ "den ofrivilliga". Haha, se den trailern. Den har typ flera stycken, men en är med bara de där två fjortis tjejerna när dem tar kort på sig själva. Haha, så patetiskt! ;P


Bilder, inte från idag

Klockan 07.00 är det som gäller imorgon. Har nämligen fotbollscup, Täbyblixten heter den. Och jag måste ladda ordentligt efter som att vi ska vinna!!!

ha en bra fredags kväll (äntligen!)
love/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0