ME

Hej!
Idag har jag tillbringat dagen med shopping i stan med mammi och Viola. Jag köpte ett par tights och fick ett vitt linne. Sen kollade jag på filmen  Notting Hill med Julia Roberts och Hugh Grant. Jag älskar den filmen! Nu hade jag tänkt att antingen se på What Happens In Vegas eller så ska jag sätta post-it lappar i den nya H&M-spring katalogen ;)

Postat av: Anonym

Eran blogg är värdelös!

Jag tycker att JO, JA och MA Era egan bloggar är jätte bra! Slösa inte bort tilden på den här bloggen!



Och ME vågar du inte ha en egen blogg elr?



JO du ritar jätte fint! Dom där kläderna du hade ritat på DIN EGEN BLOGG va jätte fina!!

2009-01-05 @ 22:03:33
Postat av: Anonym

jag tycker er blogg är bäst fortsätt!!

2009-01-07 @ 19:18:05
Postat av: JA

de bra att ni säger va ni tycker och så men ja menar skriv era namn?

Det är inte som vi ska mörda er eller nått hah:)

2009-01-07 @ 21:19:04
URL: http://youknowyouloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0