Tidsfördriv

När gick du upp idag?
Vid 11 tiden.

Senaste filmen du såg på bio
Wild Child 

Favorit-TV- program?
 
90210, Gossip Girl, Andra Avenyn

Vad åt du till frukost?
Jordgubbs fil

Vad är ditt andranamn?
Elin, Lydia

Din favoritmat?
Hamburgare, thai, räkor :)

Vilken mat gillar du inte?
Potatisgratäng

Favoritchips?
Gillar inte chips så mycket.

Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar inte så ofta på CD-skivor.

Favoritmacka?
Äh, haha. Antingen räkmacka eller just bröd med ost och paprika :)

Vilka är dina favoritkläder?
Har inte nån speciell favorit, men älskar jeans.

Om du fick åka vart du ville på semester. Vart hade du vela åka då?
Maldiverna eller typ New York

Favoritklädmärke?
äh, märke vet jag inte.. finns många.

Favorittid på dagen?
haha, det beror på. 

Var är du född?
Stockholm, Karolinska

Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll tror jag.

Coca Cola eller Pepsi?
Båda är usch!

Fotboll eller ishockey?
Fotboll!

Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

Varit i Afrika ?
Nej, men skulle gärna åka dit.

Nånsin rullat in någon i toapapper?
Haha, nej?

Varit med om en bilolycka?
Nej, tur det.

Favoritdag i veckan?
Fredag!

Favoritrestaurant?
Capri i stan.

Favoritblommor?
Vet inte.. typ rosor.

Favorit-snabbmatsrestaurant
Mc Donalds

Äger du en cykel?
Japp

Läggdags?
Vardagar mellan 10 och 11.

Senaste personen du delade en middag med?
Vadå delade en middag? om det menas åt tillsammans med så mamma och Viola.

Vad lyssnar du till just nu?
Tvn

Favorit färg
Rosa eller vit tror jag.

Hur många tatueringar har du?
Zero.
Postat av: emma

jag kan fixa en header till dig, säg till när jag är inne på msn! ;)

2009-02-14 @ 17:32:04
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0