RUBRIK?

Hello people! Vad har ni gjort idag då? Jag sov ju som sagt över hos Jenny, men sen åkte jag tillsammans med mamma och Viola till stan. Vi skulle på Bloppis :D Alltså en loppis fast det är kända bloggare som håller den, t.ex Blondinbella va där. Men jag köpte inget, även fast jag faktiskt hittade ett jätte sött linne.

Sen har jag varit på träning. Hela planen var is, så istället för att köra vanlig fotboll så körde vi "gångfotboll". Haha, så jävla roligt! Fast ja, det var iskallt så man kunde knappt röra på tårna.

Nu kollar jag på "I survived a japanese game show". Jag har egentligen ingen aning om varför jag kollar på det, det är hur sjukt som helst.

Btw, jag är med i söta lilla Elins tävling om bästa street outfit. Klicka här för att vara md du också <33 :D

love, linnea



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0