Sportlov finaly!

Hej alla! Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag har haft fullt upp, så nu ska jag berätta lite om gårdagen:

Efter skolan gick jag, Jenny och Leyla hem till Jenny en liten stund. Sen åkte vi till vällingby, fast alla var skit trötta så vi orkade inte göra nåt, så vi satte oss på donken och åt lite istället. Men efter det så åkte Leyla hem för hon skulle till typ Louise. Då gick jag och Jenny runt och kollade på lite mobiler och sen köpte jag en tröja från Gina, 79 kr på REA :)
Men efter det åkte vi ialla fall till Solna Centrum, för att typ säga hej till hennes mamma (hon jobbar på MQ). Men den resan tog typ nästtan 1 timme! så det var lite jobbigt, haha. A, sen åkte vi hem med jennys mamma och sen sov jag hos Jenny.

Nu är jag hemma från en fotbolls träning och snart ska vi åka på middag hos några kompisar :D.

Tyvärr är jag lite stressad, så det blir inga bilder. Vi hörs imorgon eller kanske senare ikväll.

pussar!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0