Sjuk"/

Okej, nu skäms jag faktiskt. Eftersom att jag va lite sjuk idag så var jag hemma från skolan. Och vad gör man när man är sjuk? Joo, man sitter vid datorn och tittar på tv, alltså precis det jag gjort. Men jag har inte skrivit ett ända inlägg. Förlåt, förlåt, förlåt säger jag bara.
A, idag kollade jag iallafall på en film. Saturday night fever. Den var ganska bra, men inte bäst. Lite långtråkig.. och dem dansar sååå fult! och har piss fula kläder.

I skolan idag va det första dagen på våra tema dagar, det va ju lite synd att jag inte kunde vara med på. Vi ska nån show på fredag, och vår klass har fått boktaven K som vi ska göra en show av. Jag ska typ vara kanin, haha. Fast jag har bara gröna kanin öron från lisseberg, och jag kan ju inte ha gröna öron. Så vi får se hur jag gör där.




Postat av: LSW

sv: Tack!:)

2009-02-11 @ 19:02:47
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0