Nu är jag trött

Äntligen hemma! Idag har jag inte varit hemma någonting på nästan hela dagen. Vid halv 1 tiden åkte jag och Viola till våran kompis Maya. Vå åt lite mat och spelade Guitar Hero World Tour och sen var det dags att ge sig av. Vi skulle nämligen och Bowla i Åkeshov. Vi tog Tunnelbanan från Vällingby, och det gick riktigt snabbt så vi var där en halvtimma innnan vi skulle börja spela. Och *såklart* så vann jag! Hihi. Nej, jag är inte så duktig egentligen - jag körde med stängsel, hahah. Sen var vi hemma hos Maya ett tag, och sen hämtade pappa oss för vi skulle till vällingby och kolla på skidjackor, för vi är lite onormala och åker skidor på påsklovet istället för på Sportlovet :S Men då är det färre folk ialla fall:)

Den här jackan fick jag.
EVEREST W FREERIDE JKT F8 BLACK

Hittade också en coolish halsduk med "inbyggd" luva eller nåt sånt, fast jag hittade inte nån bild på den på stadiums hemsida.

Nu ska jag nog kolla på lite Two and a half men. Den måste vara inlämnad på fredag och jag har bara sett 5 av 24 avsnitt.. ojoj hur ska det gå.

puss
Postat av: Sofia

aa vad kul :D

snygg jacka!

2009-02-25 @ 20:15:52
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0