i love pictures

Ååh, hittade precis massa gamla bilder på den här datorn. Vissa är till och med från min gamla mobil. Så nu kommer massa bilder :D

Från min äldsta mobil, gissar på att bilderna är tagna för mellan 1 och 2 år sen:

Hos en hund som jag och Matilda var hos ibland.

I början av 6an på nån utflykt där vi övernattade

Effi, samma utflykt

Haha, Jenny och jag

Hahaha, sara och emma:D

Jenny och jag

sara och jag på fotbollmatch, så heta!


Bilder för snart 1 år sen:




Okej, vi behöver inte prata om vad som hände efter den här bilden.. det var ialla fall första gången jag åkte EXTREME :S








Ni får säga till om det är nån bild ni vill att jag ska ta bort, men dem var så roliga så jag bara behövde lägga upp dem:)

Älskar er!
Postat av: sara

haha vilka coola bilder linne kommer ihåg på grönalund det var roligt att åka extrem:P

men uche vilken ful bild på mig mitt hår var hemstk

just det Sverige van!! <33

2009-02-19 @ 21:35:15
URL: http://sarabarabast.blogg.se/
Postat av: Emma

jag tycker jag var super snygg med håret i luften,INTE!!! men den var ju lite rolig ;P

2009-02-21 @ 21:17:51
URL: http://jageja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0