i borås

Hej alla söta!
Nu är jag framme hos mormor och morfar, eller vi har varit det ett tag, kom fram vid 5 eller nåt. Jag har inte gjort så mycket. Tittat på lite tv, duschat och sånt. Men imorgon så ska jag nog vara med mormor och morfars grannar. Emma, Kalle, Oskar och Hugo. Emma och Kalle är syskon och Hugo och Oskar är syskon, och dem är kusiner med varandra :) Emma är lika gammal som Viola, Kalle lika gammal som mig, Oskar typ 8 eller nåt sånt och Hugo 5 tror jag. Det är ialla fall jätte kul att vara med dem, hihi XD

Imorgon ska vi också ut och äta för mormor har fyllt år. Trevlans, hehe.

Men nu ska jag gå och se på Lets Dance, haha. Carl-Jan är skönast XD

pussar till alla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0