Gottisdagen

Halloj! :)  Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag, men nu ska jag berätta vad jag har gjort istället för att skriva här.

När Jenny kom gick vi ner till Spånga Centrum och köpte Semlor, utan mendelmassa såklart ;) Men istället för mandelmassa så fick vi nåt konstigt. A, men det var ialla fall inte gott. Men sen så ringde Leyla och frågade om hon kunde komma, så hon kom. Men då behövde Jenny gå hem, så då såg jag och Leyla på lite Two and a half men. Sen ringde vi Paulina. Så hon kom efter en stund. Då skulle vi baka Solbullar med vaniljkräm, mmmmm! Men då hade vi bara möglig jäst, så vi gick runt till typ alla mina grannar och frågade om dem hade ett paket som vi kunde låna. Till slut så fick vi låna av en. Men hela smeten blev typ misslykad och sen efter typ mindre än 1 timma behövde Paulina gå hem igen. Jag och Leyla var skit trötta, men vi kämpade på med våra bakelser, haha. Sen tillslut vid halv 9 blev de klara. Och de blev faktiskt förvånadsvärt goda :D

Resultatet




Hoppas ni fattade nånting, hihi. Jag märkte att det inte var nå bra skrivet, men om jag ska vara ärlig så pallar jag inte riktigt just nu. Nu ska jag se på sista 5 minuterna av Den rätta för Rosing, hehe.

Pusspuss

Postat av: Sofia

ser gott ut :)

rösta gärna på min blogg förresten om du känner för det, står mer i min blogg ;)

2009-02-24 @ 21:10:40
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0