fredag

Heeeeeeej bloggen!

Today har jag varit i Kista och shoppat med paulina och leyla. Vi ahde egentligen tänkt gå på bio, men det gick typ ingen rätt tid förutom "Bolt", och den hade vi ju lixom inte så jääätte stor lust att se. Så det fick bli shopping plus dyr fika istället ;) Semlan som Pao köpte kostade 40 spänn! OMG säger jag bara, men hon är ju ett riktigt kakmonster XD

Jag köpte ialla fall ett par ljusa jeans leggins från gina (leyla köpte likadana) och en super duper snygg stickad kofta från Bik Bok. Nu är jag happy :D
Tröjan från Bik Bok:


Japp, och ikväll då? Det blir mest chill tror jag. Eller, chill och chill. Viola har två kompisar här och just nu känns det som att de ska braka sönder hela vårat hus såsom de låter ;)

Men imorgon är det äntligen helg! Gud vad jag ska sova ut, i love!

Have a nice weekend. love/linnea
Postat av: Ellen [Alatariiel]

SVAR: Tack så mycket, detsamma :D <3

2009-02-06 @ 20:43:13
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0