fashiondesignbyelin!

Hej!!

Idag har Elin varit här. Vi har pluggat och tagit a lot of pictures, fast jag såg helt dum i huvudet ut på alla såg jag efter, haha ;). Lägger kanske upp några sen, fast dem ligger just nu på en annan damp dator där inte blogg.se funkar :S Jag och Viola tog massa bilder igår också, men dem ligger också på dem andra datorn, hehe.

Vad har ni gjort idag då?

Vi hade nått prov vi inte visste om, kul kul! Det var på Engelskan, fats det var ganska lätt såd det var lugnt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Har ni nån idé? Det är helt tomt i min huvud

Postat av: bella

besök min nya blogg!:D<3

2009-02-17 @ 15:39:09
URL: http://justaboutbella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0