ÅNGEST!

ÅÅÅÅÅÅHH!! Jag har verkligen NO MONEY just nu, typ 100 spänn? Oj, det kan man ju göra mycket av! Längtar så in i helvete tills när jag får min månadspeng första mars. Men då kommer jag göra slut med den på en gång och då kommer jag att få ångest igen, Ååååhh! MEN, när jag får min månadspeng nästa gång så FYLLER JU JAG ÅR SNART!! OOHH YEEEEH! Det finns så mycket som jag vill köpa. Alla snygga vår kläder som har kompit ut i affärerna, kärlek!
Hade bara lust att skriva av mig lite, förlåt om det var sjukt ointressant vilket det antagligen va "/.

Nu har jag ialla fall dansat klart och det gick... piss dåligt om jag ska vara ärlig. Jag var inte med förra gången, så det var jätte svårt att komma i kapp vad de andra hade lärt sig förra veckan. Så under sportlovet nu då så blir det dans everyday. :)



Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0