7b is the best!

Heej alla glada!
De senaste dagarna i skolan så har vi ju haft tema vecka, och idag så skulle vi visa upp showerna som alla klasserna hade gjort. alla klasser hade ju fått varsin bokstav, och vår bokstav var K. Vi körde Körslaget med tre körer; Känsidkören, Kolmårdenkören och Kockkören. Jag var då med i Kolmården kören och va kanin med Bella och Elin.
Och det gick faktiskt bättre än jag hade trott. Vår klass vann kategorin "Bästa rocky" eller nåt sånt, ingen aning hur det stavas. Men ja, det var ialla fall jätte kul :D


Me, as a rabbit XD









mer bilder och vidio på showen kommer när mina kompisar har skickat.
Postat av: Emma

bidde det ingen bild på Kirti!?

2009-02-13 @ 15:12:35
URL: http://jageja.blogg.se/
Postat av: ida

gud vad jag såg konstig ut blää haha =)

2009-02-13 @ 17:42:32
Postat av: Emma

svar: ÅÅ det var synd :(

2009-02-13 @ 19:13:11
URL: http://jageja.blogg.se/
Postat av: Iza

Eran klass var bäst!! :D

2009-02-14 @ 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0