21.55

Hej! Här halv ligger en trött Linnea i soffan med pyamasen på och det blöta håret inlindat i en handduk och försöker koncentrera mig på CSI NY på tvn, vilket inte går så bra när man har en dator i knäet. Förstår tyvärr nästan ingenting som händer.
Viola har precis fått sin nya mobil, och jag är förstås avundsjuk. Åhh, det känns verkligen som att alla får nya mobiler utom jag. Min har börjat stänga av sig själv och sånt skit. Jag har haft den i snart  1 år, men så fort det kommer nya varianter så vill man inte ha sin längre, även fast man precis fick den.


Imorgon har jag 1 timma sovmorgon, börjar alltså 9.10. Skönt! Fast jag vet att jag kommer vara lika trött imorgon bitti ialla fall ;)

/linnea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0