Film Helg

Har inte berättat vad jag gjort två kvällar i rad. Oupsi.

I förrgår kväll var jag hemma his Hanna med Bella och kolla på film. Den hette typ "Bekänelser om Killar, Kyssar och Katter". Haha, när jag såg själva fodralet trode jag att den var sämst, lixom namnet? Men den var gryyyyymt bra. Tips: Se den!

 Igår han jag ju inte säga alls vad jag gjorde. Men jag, Bella och Maria åkte in till stan och såg på Brüno. Ja, vad ska man säga om den? Den var helt störd, men också riktigt rolig. Sen gick vi hem till Bella på kvällen och titta på film, "Little miss sunshine". Har sett den förut, men det är väldigt söt :)

Postat av: Emma

Lägg upp bilder på kisse missarna!!! :D

Vill se!!!

2009-08-16 @ 19:18:00
URL: http://jageja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0