övernattning?




Ja, hade tänkt berätta lite om övernattningen hos Emma i förrgår. Eller ja, "nattningen"  var ju igår kan man säga. Vi började med att kolla på två filmer. "Marley och jag" och "Mammut" (recension på massa filmer kommer senare i ett inlägg). De slutade vid 3 tror jag. Sen låg vi bara och pratade och massa i några timmar. Jag och Emma A somnade 5 och Jenny och Emma somnade 6. Sen vaknade vi lite över 1. Haha, det var en rolig kväll. Innan det hade vi varit på kanaan och badat, det var riktigt mysigt.

Om ett tag ska jag ut och springa med Iza. Så ska ladda upp med vatten och börja byta om nu. Kommer visa senare vad jag har köpt idag. Blev nöjd! Hoppas att alla har haft en toppen dag :D

Justja, det skulle inte skada om ni kommenterade lite mera :) puss

Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack för din röst =)

2009-08-09 @ 20:20:22
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: linnéa orhagen

fint namn du har ;)

2009-08-09 @ 20:47:14
URL: http://plaaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0