linneas återkomst

I'm back! En dag tidigare än jag trodde, men det är bara skönt. Fast lite tråkigt också dårå. Gotland var jätte fint! Vi bodde i ett jätte konstigt och gammalt hus, fast det var ändå ganska så mysigt. :) Tyvärr hinner jag inte skriva mer nu, för vi ska få gäster och jag måste hinna fixa mig. Så länge får ni en bild på mig som pappa har tagit, pussar!

Postat av: olivia

Hejsan!

tack för kommentaren! :) blir oerhört glad, jag vet att det saknas massor av bilder på mig själv och min vardag.. ;/ men min kamera har gått sönder så där har du orsaken. jag hoppas på att få en ny nu då jag fyller år :) kul att du gillar bloggen! din bloggär super fin!! :)

2009-08-01 @ 19:47:07
URL: http://www.oliviaolsen.se
Postat av: olivia

Hejsan!

tack för kommentaren! :) blir oerhört glad, jag vet att det saknas massor av bilder på mig själv och min vardag.. ;/ men min kamera har gått sönder så där har du orsaken. jag hoppas på att få en ny nu då jag fyller år :) kul att du gillar bloggen! din bloggär super fin!! :)

2009-08-01 @ 19:47:09
URL: http://www.oliviaolsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0