JO:

YOO! sorry för dålig update, vår data pajja;(
Iaf back to buisness jag har JÄTTE ont i halsen och äter typ sju läkerol i minuten(öööööööööööö:( )
Jag måste liksom bli frisk till på lördag för då är det green hill cup :D måste bli frisk, måste, MÅSTE!!! Idag ska jag göra lite sysslor här hemma för att vi har ett dagsverke som vi har i vår skola, man ska jobba och tjäna pengar och skänka till en skola i Sri lanka  (den förstördes i tsunamin, stackarna :,( )
What are you going to do today? antagligen något roligare än jag ;D aa vi ses
SEE YAA XD
skriv gärna kommentarer så kommer jag att må bättre :D


Min bästa vän :,(

Postat av: Emma

hej på er alla, fin blogg ni har.

tråkigt att du har ont i halsen "JO"

hoppas att du blir bättre!

puss puss

2008-11-27 @ 10:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0