ME

Hur bor du: I en villa.
Brukar du komma i tid: oftast.
Hur lång är du: jag vet inte riktigt, kanske 164 cm elr nåt.
Kan du laga mat: nja, kan det man måste kunna..
Vad jobbar du med/pluggar du: går i sjuan
Vad har du på dig just nu: jeans och Jennys tjock tröja :)
Har du någon fobi:  jag hatar småkryp!
Hade du en bra kväll igår: aa, verkligen.
Vilket är ditt senaste inköp: Mc Donalds ;)
Din favoritdryck på morgonen: jordgubbsfil, om det räknas :P
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mina grannar, är barnvakt åt deras dotter.
Har du sovit i din egen säng inatt: nope
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg.
Vem snackade du med senast: Viola
Varm favoritdricka: vet inte riktigt, varm choklad kanske.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: mjölk!
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte alkohol.
När gjorde du senast något riktigt dumt: kommer inte ihåg.
Saknar du någon just nu: inte vad jag koimmer på..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: finns många saker, ljuga t.ex.
Någon jag stör mig på: finns några stycken.
Intressen: dans, fotboll, vara med kompisar, datorn..
senaste person du kramade: mamma
Senaste person du ringde: JA
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: ja, såklart
Har du rakat dina ben någon gång: ja a
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: noll
Använder du hudkräm: japp, ibland.
Attraheras du av män med skägg: no no
Micro-pop eller poppa själv: its the same shit
Brukar du baka: det händer
Röstade du i det senaste valet: nej, är bara 13
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja, det är jag
Vilken låt lyssnade du senast på: Cirkus med Britney Spears.
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: mycket
Har du pengar på mobilen: det har jag alltid, abonemang.

Tagen av Emma .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0