ME -

Heeej! Nu hade jag tänkt berätta lite om min helg. I fredags så var jag på idol finalen. Det var kul! :D Jag fick en idol t-shirt där, men sen fick jag veta att man kan köpa en sån på Coop också, haha:) Och Kevin vann, JIPPIE! :D När jag kom hem sen så åkte jag direkt till Hanna, för hon hade en försenad födelsedags fest. Vi hade grymt kul! Det var jag, hanna, MA, JA, effi och JO, men hon kunde inte sova över. Men på morgonen så kom hon igen:) Haha, alla var skit trötta för vi hade varit uppe till typ 4, och så kom JO och tyckte att vi var skit tråkiga;) På lördagen åkte vi till vällingby för att köpa julklappar (bara 10 dagar kvar nu :D) och jag klippte håret också:)Jag blev nöjd, men det känns så himla kort! Bilder kommer sen när min dator inte dampar. JÄVLA CP DATOR!! /ME

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0