min dator cpar sig

Hej! Just nu är jag hemma med Sara och ska spela spel på datorn, haha. Såna töntar vi är.
Imorse när jag skulle till skolan så försov jag mig, och inte lite heller. Vi började 9.20, och jag vaknade 9.40. Oups. Så jag fick jätte bråttom. Hehe, men jag hann till andra lektionen ialla fall. Dagen har faktiskt gått jätte snabbt, vi slutade ändå halv 4, men det kändes som att vi typ inte hade några lektioner, väldigt skönt.

Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har ursäkter! I fredags så var jag först med bella och sen direkt till farmor för hon fyllde år (grattis! :D). Sen när jag kom hem skrev jag faktiskt ett inlägg, men det typ publicerades aldrig, skit störande. Sen på Fredagen var jag först med Paulina och sen på kvällen skulle jag till Elin, men jag skrev faktiskt ett inlägg den dagen också, men det publicerades inte heller. Sen på söndagen funkade inte vår dator över huvud taget. hehe. Så nu vet ni.

Förra inlägget skrev förresten Sara, jag kan inte Spanska.


Världens äldsta bild på Sara, jätte söt. Från 2006 eller 2007.

Postat av: E M M A

hhahaha, sööt bild på sara!

2009-03-24 @ 16:24:09
URL: http://sommarfreak.blogg.se/
Postat av: sara

Linnea OMG!!!

2009-03-24 @ 17:53:12
URL: http://sarabarabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0