Statistiken höjs!

Hejsan kära läsare. Förlåt för dålig uppdatering (idag också), hehe. Idag har jag i alla fall varit och shoppat i stora stan med Viola och mamma. Fick med mig ganska mycket hem som jag visar upp imorgon, ni kan nog hålla ut :) Efter det var jag på fotbolls träning, sjukt roligt faktiskt. Det var riktigt skönt att träna. När jag sen kom hem märkte jag att jag hade tappat bort min mobil, aa smart. Så jag och mamma fick åka tillbaka till gläntan och kolla om den låg där, men icke sa nicke. Då åkte vi till Emma.A, Emma F och Maria som också hade varit på träningen för att kolla om den låg där, att jag typ hade stoppat ner den i fel väska på träningen eller nåt, men det gjorde den inte heller. Så vi åkte hem. När vi väl hade varit hemma en stund och pappa åkt och letat eftersom "han är bäst på att leta och hittar alltid" så smsade Maria och sagt att hon hittade den. Haha, en stor klump i min mage försvann. Tack Maria, du är bäst! :D

Igår hade jag förresten 44 besökare, bara sådär. Väldigt bra för mig som brukar ha kanske 12 varje dag, haha. Idag har jag hitils haft 24 tror jag det var. Snälla snällaaaa nya besökare, fortsätt läsa min lilla blogg. Jag lovar att uppdatera oftare. Pussar på er!


Haha, första bilden ever på Violas mobil var jag bäst nog att ta. På vem? Mig såklart :)

Postat av: Mathilda

svar; tack tack =)

2009-03-30 @ 16:30:48
URL: http://mathildas.blogg.se/
Postat av: Maria

jag vet ! hahha

2009-03-30 @ 20:17:33
URL: http://aboutmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0