Hos Jenny

Hej alla! Vi har lunch rast i skolan så jag pasade på att gå hem till Jenny. Hon är lite sjuk den stackaren, eller sjuk och sjuk. Hon har typ ont i magen. Usch då "/

Vi börjar igen 13.10, och då har jag Franska, booring. Men det är sista lektionen så det är skönt. Efter skolan så är det bara för mig att gå hem och göra klart min Svenska berättelse, det är skit svårt. Sen klockan halv 5 har jag dans som slutar halv 6. Klockan 6 sen har jag utvecklingssamtal som slutar halv 7, men samtidigt som den slutar börjar Violas klass "Oscarsgala" som jag ska gå på. Dem har typ gjort lite små filmer, så det blir roligt. Medn det kommer att bli väldigt stressigt..

Hoppas ni har det bra i skolan och inte dör av tråkighet, hehe. Kisses :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0