HEMMA!

Skönt säger jag bara. Jag var ioförsej bara borta i 2 dagar, men efter att ha åkt bil i typ 5 timmar blir man lite trött.

Igår var ju vi var på middag på en restaurang, Fars Hatt hette den (?). Det var min familj, mina kusiners familj och mormor och morfar. Riktigt mysigt och trevligt var det, tills vi skulle gå och hämta våra jackor för vi skulle åka hem. Då hade nån tagit pappas jacka! En skinnjacka som hade kostat kanske 3000 spänn. DÅLIG STIL. Vi hade hängt in dem i en garderob där det inte var nån vakt eller så, men det stod att man skulle hänga jackan där och alla andra hade gjort det. Morfars trisslotter hade dem tagit också, heh.

Imorgon är det skola, usch och blääää. Men det är 1 timmas sovmorgon, najsnajs.


pussar och kramar till alla. speciellt min lilla 14-åring Elin! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0