Hej vår!

Hejsan! Ooh, äntligen har våren kommit. Gud vad man har längtat. Och det är så himla skönt att slänga in dunjackan i garderoben och ta på dig den betydligt tunnare vår jackan eller västen. I like. Btw, förlåt för tråkigt inlägg förut, behövde bara skriva av mig lite, heh. Det kommer nog upp en ny design snart. Eller jag kommer nog ändra lite hela tiden. Håll ut! 

Ikväll har jag dans, 19.30. Kuligt, förutom att Alva inte kommer vara med. Då måste jag göra plankan själv. Det är ungefär dubbelt så jobbigt att inte ha någon att prata med undet tiden, gaaaah. Nu ska jag träna inför So-provet imorgon, kul! puss.

Postat av: Emma

oo, du ser ut att frysa lite men annars så håller jag med! Det är as skönt att våren är på väg!!!!

2009-03-19 @ 18:00:05
URL: http://jageja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0