EMD IGEN!

Guud, jag är så glad! Nej, inte glad. Jag är lycklig. Haha, hur töntigt det än låter, men det var så himla roligt. Jag kom precis hem, och det var jag, Emma F, Emma A, Jenny, Sara och Bella. Och jag fick en kram av Mathias (fångad på bild av Flygare). Tyvärr inte av de andra 2, men nån vakt eller nåt hade sagt att man inte fick, och jag gick först utav mina kompisar så jag frågade inte om kram, men sen kom Sara efter och hon fick kram när hon frågade. Och då hade jag tyvärr bara Mathias kvar. Men det är ju bättre än inget, hihi :)

Var berädda på många bilder säger jag bara, speciellt när Emma har skickat sina, hon fotade ju med sin Systemkamera. Men tills dess får ni några bilder från min digital kamera.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0