Heeeeej



Idag har jag varit ute och åkt båt med familjen och Maya hela dagen. Hur roligt som helst! Vi badade också, och åkte ring efter båten. Eller det var inte riktigt en ring, men ungefär, fast man höll fast sig och låg på den. Haha, fyfaaan vad roligt det är. Men när jag skulle åka så låg jag där själv i vattnet, och helt plötsligt så roper de andra från båten "Åh titta där!", och så var det en snok som var på väg som båten. Men så helt plötsligt så bytte den riktning och körde rakt mot mig istället. Så jag började skrika. Men precis när den kom fram till mig så började vi köra och då blev den rädd och simmade iväg. Men gud, det var läskigt. Samtidigt som de andra på båten skrattade. Hehe. Men sen kom jag ialla fall iväg och jag hoppade som ja vet inte vad. Skit kul var det!! Har tagit massa bilder också :D

Nu ska jag titta på teve. Fast jag såg att det inte var The Bachalorette eller vad det heter idag. Eller är det någon annan dag? Hmm..

Ha en bra kväll, vi ses!

Postat av: MaYa

Hehe, aa det var fett skojjigt!! Vilken bra bild :D <3

2009-07-22 @ 21:32:54
URL: http://levasommysan.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack!

Det ser ju skit kul ut! Fast jag skulle nog ha skrikit som en liten gris om jag fick veta att det var e snok på väg mot mig.

2009-07-22 @ 22:20:04
URL: http://jageja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0