Gröna Lund

Anledning till ingen blogg på hela dagen : Gröna Lund med Sara hela dagen! Det var jätte kul, och vi åkte Insane. Haha, gud. mina knän skakade seriöst innan. Men den var väldigt rolig också. Åkte Fritt Fall också, men den var inte lika läskig som jag trodde :)
Har tyvärr inga bilder från idag, men här är en från google :p



Nu kommer det vara så att det igen inte kommer att vara något bloggande på länge. Viola ska till Gothia cup och jag ska hänga med. Vi kommer bo hos mormor och morfar i Borås och hos mina kunsiner i Göteborg. När vi är hos kusinerna
så kan man ju kanske låna datorn lite också :) Efter Gothia ska vi till Värmland och bo hos några kompisar där i en eller två nätter. Vi får se. Så jag kommer inte hem förns om mer än en vecka.

Ha det så bra tills dess! :D

Postat av: E M M A

kuul!, ;D

vilken sara var du där med hehe? du får messa och skriva hur det går för Hanna och dom BB ;)

2009-07-11 @ 22:35:23
URL: http://sommarfreak.blogg.se/
Postat av: Sara Och Sara <3

Mig Sara.S haha ;)

2009-07-11 @ 22:51:50
URL: http://saraochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0