ung 08



Tittut bloggen! Idag har jag varit inne i stan med några kompisar. Vi gick till Ung 08 och kollade läget, och när Jennys kompisar sen skulle dansa på stora scenen, så började det ööös regna och hagla!! Jag, Bella och Hanna trängde in oss i ett tält bland massa annat folk, och klarade oss från de värsta regnet. Sen därifrån såg vi Emmorna springa med sitt lilla paraply, haha. Sen mötte vi upp dem och de var genom blöta stackarna. Men annars var det än rolig "upplevelse", haha.

Ikväll ska jag kanske träffa Bella och Hanna, vi får se. Juste! Köpte ett litet rosa fodral till mitt busskort, ^^)

Postat av: E M M A

yeeeeeeeeey ! :)

Jag kan få fodralet va ? TAACK !

2009-08-14 @ 20:49:17
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0