Tisdag/ sry, onsdag är det ;)

Hej bloggen! Precis samma shit som igår nu då, bara ett enda inlägg på hela dagen. Sorry. Är verligen ledsen. Efter skolan  idag så gick jag med ett par kompisar till gläntan och spelade med små killar och sen gick jag hem för jag skulle på dans. Men iallfall, ska försöka uppdatera oftare, men det blir knappast bättre av att datorn typ aldrig fungerar. Jag hatar den här jävla pissdatorn! 



Här är en liten dagens outfit, eller ialla fall tröjan. Hade mina mörkblå chinos i skolan, men bytte om när jag skulle dansa. Tröjan är btw Emma Ahlins :)
Postat av: emma!

Menar du inte onsdag på öve skriften? :P

2009-04-16 @ 19:09:43
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0