Söndag 5 april

Hej bloggen! Sovit gott?  Det har jag, men tyvärr åkte kusinerna hem idag *snyft*. Igår i sköna solen var vi ute och fotade och "lekte" på Soltunet, haha. Visar bilder sen. Förresten var igår den första dagen i år som jag använde mina ballerina skor, sommar. Idag är det tyvärr tråkigt väder, inte alls lika fint.
Nu ska jag äta lunch, och sen åker jag nog med min familj till vällingby. Vi ska köpa en ny tv, äntligen! Vi ska också kolla runt lite, och jag ska nog få ett par chinos till, mörkblå. För jag känner på mig att jag kommer "överanvända" dem. Alltså ha på mig dem typ varje dag. Då är det bra att ha ett par till. :) Efter det klockan vid 5 tror jag så är det träning som gäller, fotboll.
Vi hörs senare! pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0