lite om min dag

Heej bloggen. Hur mår ni? Jag mår fin fint. Idag har jag varit i Vällingby med Niki och Flygare. Vi kollade runt lite och jag fick med mig 2 saker hem som jag visar senare.

Måste bara berätta om en rolig liten händelse, eller ja. Det var ialla fall roligt då ;) Jag skulle prova ett par jeans från gina, ni vet dem där ljusa slitna. 25/32orna var lite för stora i benen, så jag skulle prova 24 orna. Det tog ett tag att ta på sig dem, haha. Men sen när jag skulle ta av mig dem, så gick det inte. De fastnade vid fötterna. Så jag satte mig på golvet och Niki fick dra i dem så jag nästan drogs ut ur omklädmingrummet, haha. Efter mycket slit fick jag ialla fall av mig dem, men då var jag röd som en tomat i ansiktet så mycket som jag hade kämpat. ;) Jag får nog ta och slita ett par egna  ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0