hejhej idag är det söndag


Nu på morgonen har jag ägnat åt att städa Lunda med min kära klass, haha. Men det var faktiskt roligare än man kunde tro, speciellt eftersom att jag gick med Jossan och Maria. Nu har jag ialla fall kommit hem och ska äta lunch, sen bär det förhoppningvis av till vällingby. Troligen med pappa, men jag fattar inte rikigt hur det ska gå till att shoppa med honom. Troligen inte så bra.. hah. Och efter det klockan 5 så ska jag vara bollflicka tillsammans med några andra i mitt fotbollslag. Så min dag är ganska fylld, men det är najs.

Justja! Hade ju match idag också som jag inte kunde vara med på efter som jag skulle städa. Men vi vann! 1-0 till oss. Känner på mig att det kommer bli ett bra år för Spånga IS f-95, haha :)


Åååh, världens sötaste kissekatt. Det är Violas kompis kattunge, sjukt fin. Eller hur? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0