Första skoldagen!

Hej kära läsare! Är riktigt ledsen för att jag inte har bloggat under den senaste veckan, men som ni vet så har jag ju varit i Åre. Men mer om Åre får ni i ett annat inlägg.

Nu har jag precis kommit hem från fotbollsträningen, och tidigare idag var jag med Elin, Jenny, Emma F och Emma A. Vi var hemma hos mig och titta på " De ofrivilliga". Ett tips: Se den inte. Haha, den handlade typ inte om någonting, var ganska konstig. Men visst, den var rolig vissa delar :)

Inge mer blogg ikväll tror jag, det är nämligen dubbel avsnitt av desperate housewives plus att jag har Engelska läxa till imorgon. Suck.

 

Postat av: emma!

hur gick det då? ;)

2009-04-15 @ 20:02:34
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0